torsdag 22. august 2013

Jeg slo rekorden min (og mat i dag)



Jeg prøver å få opp kondisjonen min samtidig som jeg prøver å trene meg opp til å jogge mer enn 100 meter.
Så i går fant jeg ut at en perfekt måte å gjøre dette på er å finne en rute som ikke er for lang som jeg kan gå hver dag fremover.
I går vekslet jeg på å gå og jogge, jeg stolte ikke helt på hvor mye kroppen min kunne presses så når jeg kjente at jeg ble veldig sliten gikk jeg i sakte tempo en stund.
Da ble tiden 14 min og 12 sekunder. (det er vel og merke den beste tiden på denne ruten til nå!)

I dag skjønte jeg at jeg kunne presse kroppen litt hardere og det endte med at jeg jogget en god del mer enn i går og spurtet fra veien og hjem.
Dette gjorde at pulsen var god og høy hele veien og var nok til at jeg ble god og varm.
Tiden i dag ble overraskende 12 min og 13 sekunder!!
Når jeg kom ut fra skogen og så at jeg lå godt ann i forhold til tiden fra i går så gav det meg motivasjon til å gi det lille ekstra for å få så god tid som mulig, og det resulterte i nesten 2 minutter fortere!!!
KJEMPE GØY!!..

Ellers i dag har jeg spist NOKA nudler til frokost med gulrot og purre i, NOKA caramell shake til lunch.
Jeg har vasket gulver og bakt brød.
Ble to grovbrød og 6 små bagetter til niste mat for ungene.
Spiste 3 små skiver når brødet var ferdig i og med at det var en del timer til det er middag..

Til middag i dag blir det grillet biff, salat,en eller annen saus og ris :)

Jeg må virkelig si at jeg er veldig fornøyd med tiden min nok en gang :D
Er spent på hvor mye jeg egentlig kan korte den ned på etter hvert.
Jeg gav hvertfall alt jeg kunne i dag, så får jeg bare håpe jeg kan holde denne tiden litt eller minske den med noen sek av gangen :)
Tør ikke håpe på enda to minutter i morgen hvertfall..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)