tirsdag 20. august 2013

Alt jeg vil få gjort.

Denne uken har jeg egentlig ingen faste planer, noe som egentlig er deilig med tanke på at det er nok å gjøre her hjemme.

Derfor har jeg satt opp en liste over alt jeg gjerne skulle fått gjort, enten denne uken eller senere.
Vil dere se?


  • Vaske gulvene i mellom etasjen.
  • Støvsuge gulvene i mellom etasjen.
  • Vaske soverommet vårt grundig. (dvs vinduet, skapene, komoden osv).
  • Vaske vinduene i stuen (helst hele huset men det krever stige og jeg er ikke noe glad i stiger).
  • Vaske dørene i huset, karmer og dør glass. 
  • Vaske badet grundig, (dvs hyller, kar, vindu osv)
  • Klippe plenen.(dette gjorde Tor Erik i går.
  • Vaske kjøleskapet inni.
  • Vaske kjeller etasjen og støvsuge.
  • Vaske speilet utenfor skapene i gangen.
Ellers blir det jo vanlige ting som å holde kjøkkenet ryddig, klesvask, middag og nister :)

Det som er streket over er gjort, resten gjenstår.
Jeg har et håp om at energien skal komme snikende en dag, for energien har ikke meldt seg til nå denne uken.
Det som er bra med vaskingen, og som er mye av grunnen til at jeg håper jeg får gjort så mye som mulig er at det er god trening, og så klart at det er deilig å ha det gjort da..
Men gratis trening er alltid kjekt..

Nå får jeg se om jeg finner noe mat, merker magen min skriker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)