tirsdag 6. august 2013

Tilbake til hverdagen igjen.

God morgen alle sammen.
Som dere kanskje forstår av tidspunktet dette blir skrevet, er vi tilbake til hverdagen igjen med jobb på mannen.
Han startet i ny jobb i går, etter å ha vært sykemeldt med beinet sitt siden Februar.
Så nå er det tilbake til å stå opp klokken 6 å smøre niste, hjelpe med støttebandasjen som han må gå med og sende han avgårde på jobben.
Ja jeg står opp sammen med han selv om jeg selv ikke skal på jobb, fordi jeg vet hvor stille det er å stå opp alene også liker jeg å hjelpe han med nisten sånn at han slipper å tenke på det.

I går var jeg altså alene hele dagen igjen, og da sløvet jeg rett og slett foran tv med siste sesongen av one tree hill.
Laget også fersk kjøtt og suppe til mannen når han kom hjem, bare sånn for å feire første dagen i ny jobb ;)
Senere på kvelden kom begge ungene tilbake igjen noe som var veldig hyggelig, nå blir jo vi værende alene mens han er på jobb denne uken, men vi skal nok finne på en måte eller to å kose oss selv om han ikke er her ;)

I dag er det brødbaking som står på menyen, middagen er rester fra i går så den lager seg selv i dag.
Hvis været blir fint håper jeg på en badetur med ungene også, men må bare se det an :)
Håper på litt sommer til før høsten setter inn, dette er tatt på fisketur i fjor.
Nå er det liten frokost på meg før ungene står opp :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)