torsdag 22. august 2013

Motivasjon og nister.

Nister og frokost er smurt, mann og barn har reist og kaffe koppen er fylt opp.
Jeg sitter i skrivende stund å vurderer om jeg skal ha en shake eller noka nudler til frokost.
Jeg så gjennom hvor flink jeg var når jeg slanket meg i 2011-2012 og det motiverte meg, jeg gikk jo tross alt ned nesten 25 kg den perioden så noe riktig gjorde jeg..
Da skal jeg jo for pokker klare å gå ned 8....

Så nå skal jeg prøve å være like flink, derfor blir det nå NOKA to ganger (hvertfall) om dagen så langt lageret mitt rekker :)

Jeg liker å gjøre litt ekstra ut av nistene til ungene for tiden, i dag fikk de med seg rosiner, youghert og eple fra hagen.
Birgit ville ha knekkebrød så da laget jeg en liten koselig vri på den :)

Det var en fornøyd jente som sto å så det ferdige resultatet.
< Du lager så kule nister Silje, også får jeg så lyst til å spise den opp> 
Slik liker jeg å høre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)