torsdag 15. august 2013

Oppskrift på sunnere milkshake.

Her om dagen hadde jeg så lyst på milkshake at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Etter en titt i skapene fant jeg ut at vi hadde is og en kalorifri sjokoladesaus jeg kjøpte på iherb.
Dette tok jeg raskt i blenderen sammen med litt skummet melk og blandet godt.

Resultatet ble en utrolig god milkshake som inneholder en god del mindre kcal enn den kunne gjort.
Neste gang skal jeg bytte isen ut med lett isen jeg så på coop obs i dag for å redusere kcal innholdet enda mer.

Til to glass brukte jeg..

* 3 Store SS vanilje is.
* 7 SS sjokolade saus (jeg tok en god dasj, smak deg til hvordan du selv ønsker å ha den.)
* 1/2 dl skummet melk.

Kjør dette i blender eller med stavmikser og nyyyyt..
dette er sjokoladesausen jeg brukte, veldig god sammen med is, frukt, havregrøt osv men ikke like god alene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)