tirsdag 30. juli 2013

Bli mindre oppblåst.

Da har ting roet seg i heimen og rutiner skal innarbeides igjen.
Det er en kjent ting at ferier er med på å påvirke kostholdet, det er lettere å ta noe kjapt når man er på farten, unne seg litt ekstra når det er grilling og litt kos på kveldene.
Det er synd men det er sånn det fort blir.

Slik så NOKA skuffen min ut når den var full, nå er det litt mer stusselig kan man si.

Jeg har prøvd å være bevist gjennom sommeren, men det har blitt både godterier og burgere her også.
Men jeg holder meg så godt jeg kan til sukkerfri brus, prøver å få et NOKA måltid om dagen hvertfall og velger magert kjøtt og salat kontra grill ribbe med potet båter.

Nå skal vi jo ha fest til Fredag og jeg vil gjerne bli kvitt den oppblåste magen min som har kommet pga sukkeret jeg får i meg, jeg reagerer ekstra hvis jeg blander sukkerfri brus og sukkerholdig brus en dag forresten.

Frukt salat med mager vaniljekesam er heller ikke dumt.




Men uansett, denne uken vil jeg gjerne få mindre oppblåst mage slik at jeg er klar for fest på Fredag.
Og da er det NOKA, frukt og rene middager som står på menyen.
Startet dagen med en fullkornskive med stekt egg i dag, og tenkte å ha en shake nå om ikke så lenge, NOKA jordbær shake med masse isbiter er bare så utrolig deilig, DET er kose mat det.
Senere i dag blir det vannmelon, har sånn ca 3 kilo å spise opp hehe, også har jeg tilgang til mye bær.
Middagen blir svinefilet med stekte sukkererter og gulrøtter fra hagen og litt paprika.
Så satser jeg på en shake til på kvelden.

Jeg drikker også masse vann med sitron, friskt og godt :)
Det er også mye god salat man kan lage seg.

Til Lørdag starter jeg på en detox tur jeg fikk kjøpt meg i danmark, satser på at det også vil gi meg god virkning.

Ja vet dere forresten hva, jordbær shake fra NOKA er bare nydelig som is hvis du har noen jordbær biter i også, mmmm digg..


* Har du noen gode tips til å bli mindre oppblåst?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)