torsdag 5. september 2013

Mine NOKA favoritter.

Jeg har jo smakt alt som er å smake av NOKA måltidene og tenkte jeg skulle komme med en liten oppsummering på mine favoritter gjennom tidene.

Shaker:

  • Jordbær shaken er uten tvil min store favoritt av alle, jeg syns den smaker jordbær også gjør fargen meg så klart glad, elsker man rosa så elsker man rosa ;)
  • Caramell shaken er også en stor favoritt, denne lukter karamell og smaker også fyldig.
De andre shakene er gode de også, men da er det gjerne en gang eller to for variasjon, jordbær shaken kan jeg drikke flere ganger om dagen uten å gå lei :)

Varm måltider:
  • Nudlene syns jeg er de beste når det kommer til varm maten, fordi de kan varieres så utrolig mye, alt fra suppe med kjøtt og grønnsaker til tilbehør ved siden av middag eller alene.
    Hvis jeg bruker det som tilbehør bruker jeg en kvart til en halv pakke pr middag.
  • Grønnsaksgryten syns jeg også er god, den minner meg litt om potetstappe med kjøtt og grønnsaker.
  • Taco gryten er også helt grei, ekstra god blir den med litt mager kesam på toppen.
  • Bolognesen er også god, men den har blitt brukt som variasjon som oftest.
Suppene har ikke falt i smak hos meg dessverre, de blir litt for tykke og anderledes smak for meg.

 
Barer:
  • Caramell sjokolade bar er bare herlig som mellommåltid eller snack på fredags kvelden.
    Den minner veldig om nutrilett caramell bar bare at denne smaker litt mer caramell syns jeg.
  • Crisp barene er også gode, de kan spises alene eller brytes opp og blandes med melk, da blir det frokostblanding.
    Her er favorittene jordbær og eple, sjokoladen kommer på sist merkelig nok :)
Annet:
  • Jeg er en stor fan av muslie frokost blandingen til NOKA, den er ganske søt men det passer bra for frokost for meg.
    Jeg har også brukt denne hvis jeg får et stort sug etter noe søtt og sprøtt..








*Hva er dine NOKA favoritter?
Noka maten er sponset men det er mine egene meninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)