søndag 12. mai 2013

Ukesmeny for deg som ønsker 3 måltider NOKA om dagen.

Jeg fikk et spm om jeg kunne skrive et forslag på ukesmeny for dem som ønsket å spise 3 NOKA måltider om dagen og et vanlig måltid.
Så klart kan jeg skrive dette.
Husk at dette er ut i fra hva jeg liker og hvordan jeg kunne tenkt meg å gjort det selv, det måltidet med vanlig mat kan så klart byttes ut med andre kcal fattige alternativer.

Mandag:
Frokost: Jordbær shake med skummet melk.
Lunch: Noka Caramell bar.
Mellommåltid: Et eple.
Middag: Fiskekake pita. Oppskrift finner du HER.
Kvelds mat: Noka nudler med ekstra mais, purre løk, paprika, gulrot eller andre grønnsaker.

Tirsdag:
Frokost: Noka caramell shake.
Lunch: Noka bolognese.
Mellommåltid: 1/2 Noka caramell bar.
Middag: Salat med kylling eller svin som protein kilde. Oppskrift HER
kvelds mat: Noka jordbær shake.

Onsdag:
Frokost: Noka musli frokost blanding.
Lunch: Pita brød med kylling kjøtt og salat.
Mellommåltid: Vannmelon.
Middag: Noka nudler med litt kylling kjøtt og grønnsaker.
Kvelds mat: Noka caramell bar.

Torsdag:
Frokost: Noka jordbær shake.
Lunch: Noka taco gryte.
Mellommåltid: Frukt salat med eple, appelsin, druer, melon osv, uten sukkerlake/saus.
Middag: Kjøtt suppe med masse grønnsaker.
Kvelds mat: Noka musli frokostblanding.

Fredag:
Frokost: Noka caramell shake.
Lunch: Noka jordbær shake.
Mellommåltid: Honning melon.
Middag: Kylling wok uten ris.
Kvelds mat: Noka caramell bar.

Lørdag:
Frokost: Noka musli frokost blanding.
Lunch: Noka bolognese.
Mellommåltid: Frukt salat.
Middag: Taco salat ( taco uten lefse/skjell)
Kvelds mat: Noka caramell bar.

Søndag:
Frokost: Noka taco gryte.
Lunch: Noka iskaffe ( cappuccino shake og litt sterk pulverkaffe/kaffe blandes sammen og kjøles ned)
Mellom måltid: Frukt salat.
Middag: Grillet/stekt koteletter med salat og litt ris.
Kvelds mat: Noka jordbær shake.












2 kommentarer:

  1. hei, jeg lurte på en ting. Hvordan smaker jordbær shaken med skummet melk? når jeg drakk med lettmelk så smakte den ikke noe godt :(

    SvarSlett
  2. Hiv oppi extra jordbær og litt kokkosflak så blir det bedre

    SvarSlett

Ha en flott dag :)