fredag 24. mai 2013

Perfekt 1.års dag med kjæresten.

I går var et års dagen vår endelig kommet, jeg hadde ikke store forventninger i og med at vi pusser opp.
Vel jeg ble tatt på senga (ikke skittent ment altså hehe), det startet med at han kom med en gave til frokost, inni den lå det en vakker, ganske stor engel.
Tor Erik har hatet englene mine hele dette året så det at han selv har kjøpt en engel var for meg utrolig rørende.
Uansett, litt ut på dagen kom det enda en gave, denne gangen en flott kose kopp med fat til, enda en gang overrasket han, for han har med denne gaven fått med seg at jeg elsker gode kopper, og han kjøper noe han ikke skjønner vitsen med (som han pleier å si hver gang jeg kommer hjem med ny kopp)

Enda litt senere fikk jeg en litt mindre pakke, denne gangen sjokoladene toppris, dette har gjennom hele året vært vår sjokolade, og den har det gått maaaange plater av hehe..
Så kom den siste gaven, en flott ramme med plass til 4 bilder, her skal det bilde av oss to og ungene, denne skal opp på den "nye" veggen.



Så kom kvelden, og jeg fikk en øl i hånda og beskjed om å være klar om en time, jeg viste vi skulle ut å spise i og med at han måtte røpe seg dagen før, men nå kom det tydeligvis noen å hentet oss.
Jeg stelte meg og søsteren hans kom å hentet oss, så gikk turen til big horn, der jeg spiste den andre perfekte  biffen i mitt liv.
Jeg drakk også rødvin uten for første gang i går, noe som faktisk smakte godt inntil biff.

Så ble det en øl til ute før vi tok bussen hjem igjen, avsluttet kvelden med 20 minutter ted før vi seilte om og sovnet som en (to) sten.
En perfekt dag med en perfekt kjæreste, han har virkelig overrasket meg stort:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)