tirsdag 7. mai 2013

50 spørsmål og svar om meg.


Lånte denne fra http://scorsese86.blogg.no, kanskje du lærer noe nytt ;)

 1. Har du et mellomnavn?
Nei men når jeg var liten ønsket jeg å hete Silje Cecilie.
 2. Hvilken tid på døgnet liker du best?
Før var det kveldene, men nå er det vel midt på dagen egentlig.
 3. Hvor liker du deg best?
I armkroken til Tor Erik, eller sammen med ungene ute.
Jeg trives også godt i naturen hvis jeg bare kan suge til meg inntrykk.
 4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme?
Setter på tv, snoker i skapene etter noe godt og bare slapper av, eller legger meg under teppe og tar en lur :P
 5. Har noen av vennene dine sviktet deg før.
Ja jeg har blitt sviktet mange ganger som yngre, og det har gjort at jeg er veldig reservert ovenfor andre mennesker og ikke har lett for å stole på andre.
 6. Hva er din formening om musikk?
Musikk er noe som får meg glad hvis jeg ikke har det noe bra, noe som holder meg med selskap hvis jeg er alene, noe som skaper stemning og noe som er viktig å kunne muligheten for å sette på.
 7. Bryr du deg om hva andre synes om deg?
Ja, alt for mye dessverre..
 8. Har du dyr?
Ja, Asti og Rasmus (hund og katt).
 9. Har du gjort noe bra ut av livet ditt?
Det er vanskelig for meg å avgjøre syns jeg, men jeg vil jo tro at jeg har gjort en forskjell i noen sitt liv.
10. Hvor mange kjæledyr har du hatt?
Jeg har hatt kanin, marsvin, hamster, katt, høner, hund, rotte, undulat, 23 dyr til sammen.
11. Hvor var ditt første kyss?
Det var når jeg gikk på barneskolen, vi satt i taxi båten faktisk.
12. Hvor var din første gang?
På hyttetur med han jeg da var sammen med og han sin familie ( svogeren hans var min norsk lærer), vi hadde oss på soverommet mens læreren satt på do faktisk.
13. Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?
Åh det er så mangt, men utseende har jo så klart noe å si med en gang, jeg liker tatoveringer og noen dagers skjegg.
Muskler er også ganske så hot ;)
Ellers er det øyner og smil som tiltrekker meg.
14. Er du deg selv mot andre?
Som oftest, hvertfall med de jeg er trygge på.
15. Hva er det koseligste du vet om?
Noe av det koseligste jeg vet om er å bake/ lage mat, hvis jeg kan gå fult og helt inn i det og prøve å feile stor koser jeg meg.
Ellers elsker jeg når ungene kommer å setter seg på fanget for å kose <3
16. Hva får deg til å sove?
Man in black filmene hehe, sovnet etter 18 minutter på 3 eren.
17. En sang som får deg til å smile?
Nå kommer vinteren, av en merkelig grunn.
18. En sang som får deg til å gråte?
Sky fri himmel <3
19. Hva ville du gjort for søskene dine?
Jeg hadde strekt meg langt for søskenene mine.
20. Liker du utseende ditt?
Noen dager føler jeg at jeg ser bra ut mens andre dager vil jeg helst ikke se på meg selv, så både og.
21. Hva har du gjort som du angrer på?
Jeg skulle ønske jeg aldri hadde begynt med selvskadingen, det har ødelagt mye for meg og de rundt meg.
22. Hva er din yndlingsdrink?
For tiden er det kaffe latte fra Tassimo maskinen min, og en iskald pils.
23. Hvor mange puter har du i senga?
To.
24. Hva gjør du før du sovner?
Prater med Tor Erik.
25. Hvor føler du deg hjemme?
Så klart her jeg bor, men også hos mamma, pappa eller foreldrene til venninnen min.
26. Hva er din største drøm?
Det er nok å ha litt mer penger enn jeg har bruk for, ellers er det lappen, barn, fast jobb, videre utdanning og ikke minst å gifte meg!
.27. Er du på 'g' med noen akkurat nå?
Har ikke behov for det jeg, har funnet drømme mannen <3
28. Hvordan ser rommet ditt ut?
Lyse grått på veggene og mørkere grått på skapene, stor seng, rot på min side og komoden min som pappa har malt.
29. Hvordan er din klesstil?
Egentlig er den ganske feminin, liker meg best i kjoler og skjørt.
30. Hva er dine største interesser?
Matlaging og baking.
31. Hva er din type humor?
Jeg vet egentlig ikke helt, ganske tørr tror jeg.
32. Hvordan oppfører du deg når du liker noen?
Rødmer når jeg hører fra han, ser han eller prater med han, er nok heller pågående enn at jeg holder igjen.
33. Hva gjør du når du har kjærlighetssorg?
Har ikke hatt skikkelig kjærlighetssorg siden ungdomskolen, da reagerte jeg med å skade meg selv.
34. Hva er din yndlingssmak?
Vanskelig dette her, men jeg elsker pasjonsfrukt, sjokolade, melon.
35. Hva er din yndlingslukt?
Ny traktet kaffe og syriner!
36. Hvor ofte dusjer du?
Annenhver dag stort sett.
37. Mange eller få venner?
Har vel egentlig få jeg vet stiller opp for meg, er vel bare 4 stykker jeg er 100 % sikker på at hadde vært der om jeg virkelig hadde trengt det.
38. Kjenner vennene dine den virkelige deg?
Ja!!
39. Hva er ditt første minne?
Mamma og pappa var fortsatt sammen og mamma skulle på jobb, hun kom inn på rommet der vi sov og kysset meg og pappa farvel, hun hadde på seg "bjørnefitte" og masse klær.
40. Hvordan hilser du på folk?
Smiler og sier hei.
41. Liker du å ta hevn på folk?
Ja jeg er nok ganske hevngjerrig av meg hvis noen har gjort meg vondt.
42. Liker du å gå i bikini/badebuske?
Nei egentlig ikke, men jeg gjør det når jeg må.
43. Hva er den mest spilte sangen?
Bytter stadig vekk.
44. Er du ute etter langvarig forhold eller bare one night stands?
Langvarig, uten tvil.
45. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med deg til graven?
Ja flere.
46. Føler du deg populær?
Nei gjør vel ikke det.
47. Føler du deg som en taper?
Nei det gjør jeg ikke.
48. Parfyme?
Veksler mellom 4-5 stk.
49. Favorittgodteri?
Sjokolade
50. Liker du oppmerksomhet?
Kommer an på dagsformen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)