tirsdag 28. mai 2013

Min mening om veet produkter.

For en tid tilbake mottok jeg en buzzador pakke fra veet.
I denne fulgte det med masse veet produkter som jeg skulle teste ut.


Jeg mottok voks strimler til ben og bikini/annsikt, spray (den grønne) til å spraye på bena også ta av etter 4 minutter med en plastik spatel, jeg mottok kremen (nr 4 fra venstre) som skal redusere hårveksten og jeg mottok hårfjernings krem som skal virke i 3 minutter før den fjernes med plastik spatel.

Meningene mine er delte akkurat her.

Hårfjernings sprayen syns jeg var god, enkel å spraye på og enkel å fjerne.
Den tok de fleste håra og bena føltes myke og gode etterpå.

Hårfjernings kremen var også god og enkel, denne smører du ut med spatelen før du fjerner den etter 3 minutter, denne tar også de fleste håra og etterlater huden god og myk.

Så kommer voksen til bena, dette er strips som skal varmes i hendene før den settes på ønskes sted, gnis litt på også dras av.
Denne syns jeg ikke var god, og jeg hadde spart lenge for å opparbeide meg nok legg hår til at den burde tatt flere.
Jeg satt igjen med en god del hår på leggene og endte opp med å nappe de ut selv.

Det samme syns jeg om de stripsa til ansiktet og bikini linjen.
Skuffenes.

Kremen der i mot, den gjorde tørr hud myk igjen og var deilig å påføre.
Jeg vet dog ikke om den hemmer hårveksten noe.

Jevnt over har jeg vel bestemt meg for at sprayen eller kremen kommer til å bli kjøpt inn igjen, bortsett fra det holder jeg meg til den gode gamle høvelen.


Hvis du ønsker å bli en buzzer, motta gratis prøver på nye og gamle produkter og komme med din mening helt gratis kan du trykke HER.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)