søndag 26. mai 2013

NOKA tips.


Jeg tenkte å komme med noen NOKA tips til dere :)
  1. Vask av shaker:
    Etter du har laget shaken, er det virkelig ikke vits i å vaske denne i oppvaskmaskinen med en gang.
    Ta en dråpe zalo opi shakeren, ha varmt vann oppi å rist hardt:)
    Ta av lokket å skyll godt, sett til tørk!
  2. Er shakeren i oppvaskmaskinen kan du ta et gammelt syltetøyglass å bruke som shaker, funker kjempe bra.
  3. Snack:
    Kutt barene i tynne skiver, jeg bruker ofte en halv eple bar og en halv karamell bar.
    Da får du litt variasjon og mye sunnere godteri:)
  4. NOKA is har jeg nevnt tidligre, men gode ting kan ikke nevnes for ofte..
    Lag shak, hell i isformer å frys ned.
    Jeg får 6 små is av en shak..
  5. Ha grønnsaker som gulrot,kålrot,purre,sellerirot ol i nudlene for å få litt konsistens.
    Bruk gjerne en halv buljong terning for mer smak.
  6. Bolognesen kan du smak tilsette med sukkerfri ketshup, litt tomat puree eller basilikum..

Hvis du vil lese mer om NOKA produktene kan du klikke HER for å komme til NOKA sin hjemmeside, eller HER for å komme til NOKA sin blogg.













* Er det noe dere vil jeg skal skrive om ang NOKA?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)