onsdag 15. mai 2013

Midt i oppussing og hverdag.

Hei alle sammen.
Her står alt på halv 8 for tiden, vi skal nemlig pusse opp stua vår på nesten 50 kvadrat.
Nytt tak med spotter skal legges, vegger skal males og muligens peisen hvis vi får tid, så denne uken har det vært mye forberedelser kan man si.
Vi har jo ungene denne uken så vi får ikke startet med selve jobben før til mandag, men vi har fått tatt ned (eller mannen har) en del av de platene som var orginal taket, listene har vi (mannen) startet å få ned, møbler er bært ut og tak med spotter er i hus.
Med andre ord står ting på halv 8 som jeg nevnte.

Jeg jobbet ful dag på mandag for første gang og var ikke hjemme før kvart over 5, da kom jeg hjem til ferdige pannekaker og en deilig familie.
Jeg har også startet å jobbe på tirsdager istede for på torsdager så denne uken ble det to tette dager der vi hadde mye å gjøre på jobben.
Vi hadde vareopptelling samt vi fikk varer på mandagen så det gikk i et der også¨.

Idag har jeg hatt fri fra jobb, og jeg benyttet anledningen til å møte pappa på kafee som jeg prøver å gjøre hver onsdag, fikk handlet årsdags gave til min kjære (tenk at det snart er et år siden vi ble kjærester!) og har fått gjort litt her hjemme.
Laget hjemmelaget fiskesuppe for første gang i dag, ble ikke helt vellykket så må prøve å endre den en del før jeg føler jeg kan dele noen oppskrift.
I går sto jeg å laget brød til 23 på kvelden, så vi har frysen full av godt brød.

Nå føler jeg mer eller mindre jeg skriver på autopilot og at det blir litt rotete her, det er ikke meningen men hodet mitt har igrunnen skrudd seg av en god del.
I morgen er det en ny dag med nye muligheter <3
Platene til venstre er slik taket var, til høyre er slik taket under platene var.

Her ser dere litt hva mannen har fått ned av plater, tror det blir utrolig bra når vegger og tak blir hvitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)