søndag 26. mai 2013

Ny NOKA pakke.

Rett før helgen fikk jeg endelig hentet den nye NOKA pakken min, det har vært skralt i skuffer og skap en liten periode nå og det pluss oppussingen har gjort at NOKA bloggingen er satt på vent.
Men nå starter jeg igjen, og jeg har lagt min elsk på den nye shaken de har kommet med, med caramell smak..
Den er så ufattelig god at jeg nesten føler jeg synder når jeg drikker den, søt, kraftig karamell smak og mettende som shakene er.
Min nye favoritt..

Jeg har før laget is av vanlig NOKA shake, med å fryse shaken litt, deilig det men nå har jeg lyst å teste ut noe nytt, men om det funker vet jeg ikke enda.
Jeg fikk hvertfall for meg at hvis jeg rister ut NOKA shake pulveret i litt melk før jeg så blander det inn med litt mager kesam og fryser det, så burde det bli en digg is, så det må prøves snart.

Ellers så går det ikke så bra med vekta, vi har ikke bare hatt en uke med utskeielser, vi har hatt 3 uker, og det er noe dritt.
Vi som startet så bra skle ut og gikk litt i "starter i morgen" tankegangen, nå er jeg lei så nå må jeg ta meg sammen.
Det er så lite som skal til, men så vanskelig å gjennomføre, men jeg vil ikke se slik som jeg ser ut nå når sommeren slår inn for fult!.

Nå er NOKA mat i hus igjen og nå må jeg bare ta tak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)