tirsdag 28. mai 2013

På rett spor.

I går og i dag har jeg følt at jeg er tilbake på någelunde rett spor igjen.
I går kjøpte jeg meg vann på jobb istede for brus,kjøpte fiske kake og grovt rundstykke istede for fløte poteter/lasagne i varm disken og jeg hadde med meg en NOKA caramell bar.
Middagen i går var så som så, pannekaker kan man liksom ikke få så alt for sunne når vi har barn i huset, men barna skal tross alt ikke lide bare fordi vi/jeg skal ned i vekt.

I dag startet jeg med en skive med makrell i tomat halv 7, før jeg tok en shake rett før jeg dro på jobb klokken 9.
Jeg hadde med egen niste, vel og merke ikke sunnest i og med at det pålegget jeg syns er greiest og smaker likt etter timer i vesken er nugatti, men jeg tenker at det er bedre enn mye annet.
Jeg hadde meg en monster energi drikk med 9 kcal pr dl istede for brus/latte, et bedre valg tross alt.

Nå sitter jeg å spiser snack a jacks som kveldsmat istede for å gjøre som jeg hadde gjort ellers når typen er borte, proppet i meg potetgull og andre dårlige valg.
Så jeg sier meg litt fornøyd jeg altså.

I morgen blir det en amputert dag da jeg først skal møte pappa på kafe for så å gå på ikea tur for så å besøke lillebror en tur.
Da ser jeg for meg at maten sklir litt ut, for på slike turer blir det fort noe raskt og mindre sunt.
Men det går jo an å gjøre enkelte valg der også da så klart.
Nå skal jeg spise ris kjeksa mine før det er sesong slutt på grey`s.

Ha en flott kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)