søndag 2. mars 2014

Vinterferie med barna, og konkurranse?

God søndag alle sammen..
Helgen er snart over og en ny uke står for dør, en ny uke som innebærer vinterferie, en uke der ungene har ferie, der vi kan slappe litt av og kose oss litt ekstra selv om det fortsatt er jobb på meg og min kjære..
En uke som vi kan forme og skape de minnene vi selv ønsker, de gledene og de gode dagene selv om det ikke ser ut som at været skal være på vår side, denne uken heller..

Ungene kommer i morgen men siden vi begge skal jobbe tirsdag og onsdag skal de sove hos sin bestemor fra i morgen kveld til onsdag.
Det er litt trist de ukene det er slik, for uken blir så amputert også har vi jo savnet ungene den uken de ikke er her, men jeg vet at begge to gleder seg og liker å være der oppe :)

Torsdag har jeg fri så da er planen min å bake boller og kringler med ungene, det er vinn vinn situasjon for oss alle sammen, for jeg elsker å stå på kjøkkenet og ungene elsker å spise baksten ;)
Torsdag til fredag skal Birgit overnatte borte igjen ser det ut som, så da blir det jeg og guttungen sammen på fredag, da får vi prøve å finne på noe gøy sammen bare vi to, kanskje finne en fin film, ta frem litt godt og ha alene tid bare oss to.
For det skjer ikke så ofte at noen av oss har alene tid med ungene, de krever jo sitt begge to og med jobb på oss begge, og aktiviteter i ukedagene har vi ikke så mye energi igjen..
Men denne uken skal jeg kose meg med ungene <3

Jeg har tenkt litt på om dere lesere ønsker konkurranser, spørsmålsrunder eller andre ting fra meg?
Jeg vil jo så gjerne gi dere litt tilbake for at dere kommer innom bloggen min igjen og igjen ;)



Som jeg elsker de to ungene <3
Det slår meg igjen og igjen hvor overveldende den kjærligheten jeg har for disse barna, som ikke er mine biologisk sett, og jeg kan ikke forstå at kjærligheten kan bli større enn dette..
Men så vet jeg at den dagen jeg får et biologisk barn vil kjærligheten være enda sterkere for alle 3 <3

Nå skal jeg rydde litt, ha en liten spa time for meg selv også slappe av mens mannen er på fotball trening :)
Håper dere alle sammen har hatt en fin helg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)