lørdag 15. mars 2014

JEG BESTO!!!!!

Jeg har holdt på med lappen i mange år nå, og har hatt teoriprøven og oppkjøringen igjen i hvertfall 3 år uten å gjøre noe mer med det..
Når angsten og depresjonen var på det værste stoppet jeg kjøringen av frykt for meg selv, også har det bare blitt liggende..
Men med hus på bygda, jobb og to barn har jeg sett meg nødt til å gjøre noe med det, selv om det tok enda to år før jeg kom så langt at jeg klarte å bestå teorien..

For en mnd siden satt en venninne og jeg ned en dato jeg skulle ta teorien på, på denne måten fikk jeg et press på meg til å lese og øve masse..
Jeg leste ut boka og kjøpte 20 dager på prove.no slik at jeg kunne ta teoriprøver på nettet og telefonen, her var det også skiltprøver..
Jeg hadde alt for mange feil første gangen, men etter hvert gikk det nedover til mellom 2 og 5 feil pr prøve..
På Torsdag var den store dagen, endelig skulle jeg prøve meg og jeg var drit nervøs..

Jeg kom inn og måtte ta bildet til førekortet, så kom jeg inn på prøverommet..
Det var mange like spørsmål fra prove.no så jeg kunne mange av svara uten å måtte tenke meg om.
Jeg var ferdig etter 16 minutter og tok enda en gjennomgang før jeg avsluttet etter 26 minutter..
Jeg trykket meg fort ut av den og lukket øynene, sikker på at jeg skulle stryke..
Men jeg BESTO!!!

Jeg hadde dog 6 av 7 feil, men jeg KLARTE det..
Nå er det bare noen kjøretimer for å bli trygg også er det klart for oppkjøringen..
Nå ser jeg for meg at jeg skal klare å ha lappen iløpet av sommeren, og da blir livet mange ganger lettere :)

Så til alle dere som ikke tør å ta den, eller er redde for å stryke, jeg anbefaler prove.no på det sterkeste, jeg hadde aldri klart det uten å ta de prøvene..

Bilde: Endelig!!!!!!!!!!! 󾌵󾮞
Bilde bevis :D


2 kommentarer:

  1. Gratulerer!
    Jeg tok lappen for bare et par mnder siden, og det er virkelig en befrielse. Skjønner ikke åssen jeg har klart meg uten! (selv om det har gått ganske greit det også;)) Men det er virkelig deilig å kunne være litt friere og komme seg greiere rundt :) Masse lykke til med kjøring og ikke minst oppkjøring! Det klarer du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. åååh jeg gleder meg SÅ utrolig mye til å få lappen, gratulerer så masse til deg igjen <3 Det må være fantastisk å kunne sette seg i bilen å dra akkurat dit man ønsker :)
      Takk for at du har tro på meg <3

      Slett

Ha en flott dag :)