mandag 10. mars 2014

Den følelsen når barn søker DEG.

God morgen :)
Da var vinterferien over og en ny uke har startet.
I går pakket vi ned badetøy og satt nesa (bilen) mot Langesund med ungene for å kose oss i badeland..
Det ble noen gode timer i vannet og alle 4 storkoste seg..
Guttungen har blitt kjempe flink til å svømme under vann, og jeg sto sprekkferdig av stolthet når han klarte det igjen og igjen..
Den følelsen dere, den følelsen når barna mestrer noe de har prøvd på lenge og kommer med stolthet inn i armene dine for å få ros, den følelsen er bare helt fantastisk <3
Hadde det ikke sett rart ut hadde jeg nesten begynt å gråte av stolthet hehe..

Han sliter litt med svømmingen der han faktisk har hodet over vann, men en uke i syden vil nok knekke den koden også <3
Han er hvertfall veldig flink under vann og blir tryggere i vannet for hver gang..

På vei hjem sovnet han i bilen mens jentungen satt å tegnet, og vel hjemme slappet vi av med nachos før min kjære skulle på trening..
Men det var ikke så lett, rett borti her var det en dødsulykke rett før han skulle dra, så han ble stående nesten en time i kø før han snudde og kom hjem igjen.
Total kaos på veien og med dårlig skiltet omkjøring førte til mye kø i går og like mye i dag..

Når guttungen skulle legge seg i går klarte han ikke falle til ro, jeg tror han syns den ene filmen han så i går var litt skummel og at han hadde litt å tenke på, så han sovnet mens jeg lå hos han og våknet med en gang jeg reiste meg.
Så da ble jeg liggende å passe på han halvannen time før vi fant ut at han fikk legge seg på sofaen, der er han rett ved oss og han følte seg trygg, så etter han hadde sovnet der kunne jeg reise meg og legge meg selv :)

Selv om det ble litt mindre søvn på meg i natt, for jeg våknet flere ganger for å se om han fortsatt sov, gjør det ingen ting.
For igjen, den følelsen når barna søker DIN trygghet, og at barnet trenger DEG er så utrolig fantastisk.
Jeg gleder meg sånn til jeg får mitt eget biologiske barn som jeg kan knytte bånd med fra dag en, og som fra dag en vil gi meg denne følelsen <3
Det er virkelig fantastisk å være rundt ungene og jeg føler meg så utrolig velsignet som har fått de to flotte barna inn i livet mitt..
At mannen også er den kjekkeste og den beste pappaen jeg har sett gjør lykken komplett :)


2 kommentarer:

  1. Høres ut som en fantastisk følelse! Gleder meg til det er min tur også! :D
    Vurderer dere å få barn sammen? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi har pratet om å få barn sammen, men først må lappen i boks, og litt bedre inntekt ;) men det blir nok en liten en en gang ;)

      Slett

Ha en flott dag :)