mandag 3. mars 2014

Før og etter 25 kilo vekttap.

Her kommer noen før og etter bilder jeg fant når jeg kikket gjennom gamle bilder..
Det er da jeg innser hvor langt jeg har kommet i vektnedgangen og at jeg faktisk skal være ganske fornøyd med slik jeg er i dag..
2011 her, jeg husker hvor mye jeg hatet kroppen min på denne tiden og hvor bestemt jeg var på å komme i mål.



 2011.                                                                   2012
2011                                                                         2012
Her skiller det nok 23-25 kilo på bildene og det fra 2011 er tatt i juni, det fra 2012 er tatt i mai. så det er nesten et år mellom bildene.

Det til høyre er fra 2012 når vi var i tyrkia, her var jeg fornøyd og følte at jeg hadde kommet i mål.
Det til venstre er 2011, rett etter jeg startet slankingen i mai for å være mer nøyaktig..
Jeg kjenner at det er skikkelig flaut å legge det ut, men det er også en måte å vise andre og meg selv at det går an..
For jeg klarte å komme dit jeg ønsket på et år, jeg kom i mål og jeg var kjempe stolt over meg selv..
Nå må jeg bare grave litt etter motivasjonen for å få bort de siste 5 kiloene som har sneket seg på etter jeg fikk det livet jeg har nå..


Disse bildene er fra 2012-2014.
Jeg har vært utrolig dårlig på å ta bilde av meg selv de siste åra, det er noe jeg burde bli flinkere til ser jeg :)


2 kommentarer:

  1. Du er virkelig blitt superfin! Motiverer mye å se at du har klart det du har klart!

    SvarSlett

Ha en flott dag :)