mandag 17. mars 2014

Ny uke og snart ferie.

God mandag <3
Denne helgen har gått så utrolig fort, det er nesten sånn at jeg ikke kan forstå at det har vært helg en gang..
Kanskje det kan ha noe å gjøre med at jeg har jobbet ;)
Både fredag og søndags kvelden jobbet jeg, og lørdagen var min kjære på guttekveld sånn at jeg hadde hele kvelden for meg selv.

Det er så utrolig deilig å ha en jobb å gå til, glede seg til å jobbe, føle mestring og glede over å klare forskjellige oppgaver..
Tenk at jeg for 2 år siden satt med to psykologer en time hver i uken, ikke kunne se en buss uten å få angst anfall, jobb og lappen var tanker jeg aldri tenkte på..
Nå sitter jeg her med jobb, snart lappen, tar buss ukentlig, har en familie og et hus som jeg kan kalle for mitt..
Det er nesten litt magisk at livet kan forandre seg så utrolig på så kort tid..

Om to uker drar jeg på min 4. sydentur på 2 år, denne gangen skal ungene være med og jeg gleder meg utrolig mye til å oppleve dette sammen med de..
Ungene er jo så utrolig snille med oss og hverandre så jeg er ikke nervøs for det.
Jeg er vel mer nervøs for hvordan det vil være og ikke ha et minutt kjærestetid eller alene tid ;)

Denne uken er det nok en gang jobb, barn, hus og heim som står på planen.
Idag er planen min at jeg skal få vasket uken inn (for her vasker jeg gjerne uken både inn og ut hehe) også blir det makrell til middag..

Også blir det nok en del planlegging av hva vi skal ha med oss på turen tenker jeg, jeg liker å være tidlig ute kan dere si hehe..

Ha en flott uke..
Bilde: Is på vei til jobb i sola
I går kjøpte jeg meg is på vei til jobb, det smakte nydelig i sola <3

2 kommentarer:

  1. Så deilig med ferie snart! Så heldige dere er som har råd og tid til både en og to ferier iløpet av året :) Er godt å komme seg bort litt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det blir nydelig, er vel heller han som har råd ;) har funnet meg en mann som er kjempe flink til å spare så det er nok derfor vi har råd, jeg hadde aldri klart å spart opp så mye penger ;)

      Slett

Ha en flott dag :)