mandag 24. mars 2014

Under en uke til.

Om en uke sitter vi nede på Tenerife..
Dere kan tro vi gleder oss alle sammen, ungene er nok aller mest giret tenker jeg..
Nå har vi akkurat levert ungene på skolen og nå ser vi de ikke før på lørdag, men da får vi i tillegg over en uke sammen, noe som er deilig å tenke på..

Jeg gleder meg sånn til en uke med sol og varme, god mat, god drikke, nye minner og ikke minst til å dele alt dette med ungene..
Jeg er veldig spent på hvordan de vil syns det er å fly, om rampen av en gutt vil klare å oppføre seg så mange timer på fly og buss og hvordan de vil syns hotellet er..
Jeg husker selv jeg ble satt ut av hvor fint det var der..

Mine planer for denne uken er:
  • Vaske vinduer, de ser virkelig ikke ut etter en vinter med alt for mye regn rett mot vinduene.
  • Fikse litt i hagen, det må rakes, hekken bør klippes, grønnsakshagen bør vendes slik at den er klar til å sås når vi kommer hjem igjen.
  • Pakke ungene sitt tøy, se gjennom x-antall ganger for å se om vi har husket alt og helt sikkert pakke ned alt for mye ;)
  • Pakke min egen koffert, igjen tar jeg sikkert med meg alt for mye..
  • Jobbe Tirsdag og Onsdag.
  • Handle inn slik at vi har noe i kjøleskapet når vi kommer hjem, men som kan holde seg godt mens vi er borte..
  • Vaske huset på Fredagen eller Lørdagen slik at det er rent når vi kommer hjem.
  • Idag blir det også en del klesvask for å komme gjennom alt.
  • Vanne blomster.
  • Skrive liste til kattepasseren vår om rutinene til pus og kaninen.
  • Besøke pappa.
Det er litt å ta seg til, men de har meldt fint vær hele uken så da går det som en lek..
Også er det jo tross alt snart en uke med helt fri, så det hjelper å tenke slik..

Det er så fint der nede, gleder meg til å bare kunne slappe av..

Og bade MASSE, jeg satser på at lillegutt lærer helt å svømme der nede, han har det nesten nå men er ikke helt trygg med hodet over vann, under vann derimot er han super flink..

Også skal vi til badeland, det blir gøy det..

Her kan barn og mann bade og jeg kan "passe" tingene våre og lese mens jeg slikker sol..

Blir vel en tur inn til byen også, kanskje litt bading her?

Happy <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)