mandag 25. november 2013

NOKA Kaffe.

Det skrives mye om protein kaffe om dagene, dette er noe jeg har prøvd selv og virkelig har blitt forelsket i.
Men i dag slo tanken meg, funker det med NOKA cappuchino istede for protein pulver?
Svaret er YES (litt påvirket av YES reklamene hehe).

Det ble fantastisk godt og frokosten min i dag ble en (jeg må vel begynne å kalle det noka kaffe? ) #NOKAkaffe og brødskive med ovnsbakt leverpostei og masse paprika..

Du lager en stor kopp på denne måten.

1,5 måleskjeer med cappuchino #NOKA pulver.
2 SS pulverkaffe.
Kokende vann.
Eventuelt stevia dråper i ønsket smak.

Bland kaffe og #NOKA pulver med litt kaldt vann og rør ut alle klumper før du tilsetter det kokende vannet og rører godt.
Nyt med god samvittighet <3

Det ble like godt som protein kaffe, og det vil sikkert funke med #NOKA sjokolade eller #caramell også vil jeg tro :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)