onsdag 13. november 2013

Begynt i ny jobb.

Hei alle sammen og god onsdag..
Her har uka bare flydd og jeg har tatt helgen alt, for jeg har nemlig startet i ny jobb denne uken.
Nå jobber jeg to dager i uken på en bolig med psykisk utviklingshemmede, siden jeg har fagbrevet som omsorgsfagarbeider, og elsker denne type jobb passer det meg perfekt og jeg kan alt nå si at jeg stor trives.

Nå har jeg jo gått hjemme siden jeg var ferdig på feel i sommer, og det har vært noen lange mnd der jeg ikke har hatt noe å gå til, derfor var det veldig godt å komme ut i arbeid igjen, få mestringsfølelse og ikke minst få noe ut av dagene.
Så klart blir jeg sliten når jeg plutselig må opp halv 6 på morgenen, dra fra huset klokken 7 og komme hjem klokken halv 4, men det er en god type sliten.
Også vet jeg at det er snakk om en innkjøring for å bli vant til det å jobbe igjen.

Jeg har jo ikke jobbet i helsevesenet på snart 4 år og de siste dagene har jeg innsett at jeg har savnet det å jobbe med mennesker, for når man jobber med psykisk utviklingshemmede får man så utrolig mye igjen for den jobben man gjør.
Nå er det som sagt helg for meg før jeg skal tilbake til Tirsdag igjen, men det er nok å ta seg til her hjemme også har vi barna denne uken så de skal endelig få sitt.
For det har nesten vært den største utfordringen, å ha energi til familien når jeg kommer hjem og er mer eller mindre utkjørt.
Men igjen er det denne innkjøringen :)

Nå er det middag også satser jeg på at det blir film med hele gjengen :)
Ha en fantastisk fin dag videre alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)