fredag 29. november 2013

Besøkt pappa og snart helg.

God helg alle sammen.
Eller for vår del er det vel egentlig ikke helg før til Søndag, for i morgen blir det sverige tur på oss.
Vi regner ca 3 turer i året å da har vi kjøtt i frysen gjennom hele året :)
Dagen i morgen starter klokken 5 og det blir en laaaang dag før vi kommer oss hjem, men heldigvis har vi noen som kan passe hus og hund for oss ;)

Snuppa er på overnattingsfest fra i dag til i morgen så hun skal ikke bli med, så da blir det litt kvalitetstid med Markus, noe som bare er bra..
Ungene trenger det av og til..

Idag har jeg vært innom pappa en tur, det er alltid med blandede følelser jeg reiser dit, for jeg vet aldri hvordan humøret hans er, og hvis han har en dårlig dag så ødelegger det fort noen dager for meg.
Men i dag hadde han en kjempe god dag og det gjør at jeg sitter igjen med et varmt hjerte, masse energi og en veldig god følelse.
Det er rett og slett deilig når det er slike dager, vi fikk pratet om barndommen hans og min, sett på bilder, lest avis, og spist lefser som jeg hadde bakt (og som ble godkjente).
Deilig rett og slett..

Huset er pyntet til jul også nå, så nå kan desember bare komme :)

Ellers så er jeg fortsatt ute etter et godt nytt bloggnavn som passer meg bedre, så hvis nettopp du har forslag må du gjerne skrive igjen en kommentar, legg med navn og mail, kanskje det er nettopp ditt forslag jeg velger og da vanker det en liten gave på deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)