onsdag 27. november 2013

Gave til den som kommer på nytt blogg navn til meg.

Jeg har en stund nå følt av minveifremover ikke lenger passer meg og mitt liv som blogg navn.
Jeg startet denne bloggen for å blogge om veien min videre fra psykiske lidelser, masse angst, mot arbeid, veien ned i vekt og generelt om min vei frem mot det jeg ville kalle et verdig liv.
For når jeg startet denne bloggen følte jeg ikke helt at livet mitt ble sett på som verdig.

Nå sitter jeg her da og har et helt annet liv enn den gang.
Jeg har to reservebarn, en kjæreste som ikke bare er kjæresten min men også min aller beste venn, støttespiller og hjelp i hverdagen med mine problemer.
Jeg er ikke lengere interessert i å utlevere livet mitt på samme måte som før, fordi jeg nå har to barn jeg må ta hensyn til og verne så godt jeg kan.
Ikke det at jeg ikke vil at de skal vite om min fortid, for når de blir eldre vil jeg være åpen om hva jeg har gått gjennom, men jeg vil ikke at de skal oppleve å bli mobbet fordi stemoren deres har hatt de og de problemene.

Jeg er veldig nære å komme ut i arbeidslivet for fult, lappen og grei økonomi vet jeg vil komme snart og jeg ser på livet mitt som verdig.
Jeg er ikke lengere på jakt etter livet mitt fremover, jeg vil nyte livet mitt her og nå.
Derfor føler jeg navnet blir feil, det sier liksom ikke noe om MEG og mitt liv lengere..


Jeg er ikke klar for å slutte med bloggingen, for det er fortsatt en hobby jeg har, men på et annet plan enn før.
Derfor ønsker jeg tilbakemeldinger fra dere lesere som er innom, om det er første gangen i dag eller om du har fulgt meg en stund, så vil jeg gjerne høre hva du mener kan være et passende blogg navn videre..

Og for at dere skal være litt kreative kommer jeg til å gi en liten gave til den personen som kommer opp med navnet jeg velger å bruke.

Så alle dere fantastiske mennesker som er innom bloggen min, vreng hjernen deres og hjelp meg gjerne med å komme på et bra og passende navn :)

3 kommentarer:

  1. Har ikke noen slående forslag denne morgenen, men bloggen din er fin! Liker å lese, spesielt nå som vi ikke snakker så mye sammen :) Håper du har det bra! (Det ser jo sånn ut)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har det veldig fint, og når jeg tenke tilbake for noen år siden er det så rart, for det er så mye som har forandret seg :)
      Savner å prate med deg, men ikke like lett å holde kontakten med folk når jeg ikke lengere er på facebook 24/7 :P

      Slett
  2. Hmm, vanskelig! Så herlige bilder:) Kanskje hverdagsliv? eller, lykke også navnet ditt?:)

    SvarSlett

Ha en flott dag :)