tirsdag 27. mai 2014

Fullstappet uke.

Dette er nok den mest hektiske uken jeg har hatt noen gang tror jeg :P
Jeg har fult opp med planer hele uken, mandag til søndag og det er faktisk noe jeg ser frem til..

Jeg skal jobbe onsdag til lørdag, tannlegen var jeg hos i dag (takk gud for beroligende sier jeg bare, skal inn igjen om 3 uker! ) kjøretime hadde jeg i går og på Søndag drar min kjære på metallica konsert så da har jeg ungene hele dagen..

Det er hektisk og jeg vil knapt se ungene og mannen hele uken, men det blir slik av og til når man jobber turnus, og når jeg lever på ekstravakter er det ikke noe annet å gjøre enn å ta det jeg kan få..

Neste uke blir det hedigvis litt lettere så da håper jeg på å få tatt igjen litt kvalitetstid med min kjære og avslapping..

Min kjære gode venninne fraktet meg til og fra tannlegen i dag, i og med at jeg får beroligende må jeg ha "tilsyn" for å bli tatt vare på.
Så mens pillen funket hadde jeg kosetid med sønnen hennes <3
Bilde: Christoffer er snill å deler suttene sine med Silje Herigstad mens vi venter på at medisinen skal funke på ho ;-)
Han lånte meg til og med sutten sin :) <3

Nå skal jeg ut en runde i hagen for å titte på alt som spirer, jeg gleder meg sånn til å se alt blomstre ut over sommeren, ingen ting er så avslappende og deilig som å se et frø bli til blomst, det tar mye lenger tid å dyrke det frem selv isteden for å kjøpe ferdige blomster, men det gir desto mer mestringsfølelse og stolthet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)