mandag 19. mai 2014

En titt i hagen.

Jeg tenkte at jeg skulle ta dere med meg på en liten reise gjennom hagen..
Slik så løk bedet mitt ut for en liten mnd siden, noen tulipaner som var på vei opp men ellers lite blomster..

Nå er det liv her, vill tulipaner, lilla tulipaner, røde og gule som er avblomstret, og masse frø som skal bli fine blomster etter hvert..

Min fantastiske rhondondendro <3

Her skal det komme opp gulrot, purre og reddik etter hvert, gleder meg til det starter å spire :)

Her er det sukkererter og mais planter..

Og her er det purre og sukkererter <3

Nå frem over er det mye som skjer i hagen, jeg har plantet masse frø rundt om kring som spirer masse akkurat nå, jeg gleder meg til alt blomstrer og jeg kan nyte hagelivet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)