onsdag 14. mai 2014

Jentekveld og 17. mai planer.

I går brukte jeg dagen på å vaske hele kjøkkenet, inni skuffer og skap, kaste og sortere, gnikke og gnu..
For en jobb det er, og så utrolig mye rart man sparer på..
Kjøkkenet ble hvertfall gullende rent og det var en deilig følelse å kunne vite at det var tatt for denne gangen..

På kvelden dro jeg til jentene, det er alltid like koselig med slike jentekvelder, selv om det drøyer ut en del ;)
Jeg var ikke hjemme før kvart over 1- halv 2 i natt, men det gjør ingen ting når min fantastiske kjære tok niste smøring og fikk sendt seg selv og ungene avgårde..

Så for første gang på leeeeeenge sov jeg helt til halv ti før jeg sto opp..
Jeg kan vel ikke si at energien er på topp akkurat, så dagen i dag har egentlig gått til små pusling i hagen, tid på nettet og en del kaffe, men etter innsatsen i går så tenker jeg det går bra, får heller sette inn støtet igjen i morgen ;)

Jeg har det så utrolig fint for tiden, alt går liksom min vei føles det som.
Jeg har fått sommerjobb så økonomien i sommer er i boks, i og med at jeg endelig er ferdig på NAV fra juni av :D
Jeg har en helt fantastisk familie og bonusbarn som i seg selv gjør dagene herlige.
Dagene mine er fylt av spontane klemmer, herlige samtaler og rutiner når vi har ungene og det er så deilig..
Også har jeg den fantastiske mannen som jeg snart har delt to år med..
Gud tenk det da, det er snart to år siden jeg gikk inn i mitt nye liv, to år som har vært fylt med glede, kjærlighet og så utrolig mange åpenbaringer..
Men det kan jeg skrive om i et eget innlegg hvis dere vil lese?

Resten av denne uken er det egentlig ingen store planer, skal på et møte ang pappa på fredag og mannen skal kanskje ut å fiske i helgen så jeg må finne på noe gøy på 17. mai alene :)
Vi er heldigvis ikke noe særlig begeistret for tog og store folkemengder, og det passer meg bra at han er så lik meg der..
Så 17. mai for oss er vel egentlig bare en fri dag (en så lenge) som vi kan kose oss litt ekstra på..
Men planen min er alltid å ha champagne frokost, for er det en ting jeg liker så er det å se 17. mai feiringen på tv, det er så koselig syns jeg..

Så planen min i år er rett og slett å stelle i stand en kjempe god frokost, et glass musserende og 17. mai på tv.
Også blir det vel litt jobb i hagen tenker jeg siden det er meldt så utrolig fint vær her nede..
Bilde: Da får jeg hive meg på selfie trenden jeg også da
Slenger med et selfie jeg :P
Min fantastiske leiremaske som jeg kjøpte i Tyrkia sist sommer *savn*..

* Vil dere ha et innlegg om tiden med min kjære fra start til nå?


1 kommentar:

Ha en flott dag :)