søndag 18. mai 2014

Min 17. mai, perfekt mat og selskap.

Vell overstått alle sammen..

Min kjære dro på fisketur 16. mai og kom ikke hjem før i går ettermiddag, så min 17. mai feiring så ut til å bli hjemme alene..
Frem til gode Cathrine som er sammen med min x-stefar inviterte meg ut til de på grilling med mine søsken og de sin familie..
Der ute fikk jeg servert den beste biffen jeg noen sinne har smakt, den var så mør, deilig krydret og tilbehøret var helt fantastisk..
Bilde: Var så heldig å ble invitert til Cathrine og Øystein på middag. Og fikk servert den aller beste biffen jeg har smakt !! Rett og slett et konge måltid som var en fest for ganen.
Så min 17. mai ble helt perfekt..
Jeg storkoste meg sammen med det som før var en del av min familie og nye bekjente, mens min kjære lå hjemme og var utslitt etter over et døgn på sjøen hehe..

16. mai på kvelden var jeg ute på kalvejakt, to av kalvene på jordet stakk av så der gikk det noen timer, jeg fikk til og med jobb i fjøset fra høsten av :D
Jeg er utrolig svak for kyr, kuer og okser er noen fantastiske dyr som jeg alltid har satt høyt, helt sikkert fordi jeg var en del på en gård når jeg var liten <3

Så det var med stor glede jeg så at kuene hadde kommet ut for sommeren, mamma holdt nesten på å kjøre av veien stakkar..

På en liten time i går rakk jeg å få stelt meg slik at jeg var klar for selskapet, slik endte jeg opp med å se ut..
Bilde: Gratulerer med dagen

Idag har vi bare slappet av, min kjære er på trening nå og jeg har tuslet litt i hagen, maisen har flyttet ut så nå krysser jeg alt jeg har for at katten holder seg borte, han driver nemlig å graver i bedene mine...

Jeg håper dere alle hadde en super dag i går og fikk feiret masse..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)