tirsdag 1. juli 2014

Frokost, lavkarbo dag 2.

God morgen.
Jeg har lagt meg til en vane med å utsette frokosten helt til jeg er så sulten at jeg kan trykke i meg hva som helst, det samme gjorde jeg i dag og jeg hadde virkelig ikke lyst til å begynne å kutte, steke og tilberede frokosten, det tar jo så "lang" tid og når en mage er sulten gjelder det å få i seg mat der og da..
Men jeg tok meg fort i det, jeg har 11 dager igjen på dietten før jeg vurderer hva som skjer og jeg skal jaggu klare det denne gangen!!

Så jeg kuttet opp salat og agurk, litt svinefilet og stekte et egg, heiv på litt rømme dressing og jaggu ble magen mett og dietten følges fortsatt..
Så la jeg ut bilde på instagram for å kunne legge det over her, men det finner jeg ikke ut hvordan jeg gjør så da kan de som måtte føle for det heller legge meg til på insta jeg er å finne under navnet siljeherigs..

Frokost:

  • 30 gr svinefilet.
  • 50 gr isbergsalat.
  • 1 egg
  • 10 gr smør
  • 8 gr dressing.
  • 6 skiver agurk.
263 kcal.
18 gr fett.
2 gr karb
Nå har jeg funnet ut at jeg virkelig må planlegge bedre de neste dagene for å få dette gjennom.
Jeg må passe på at jeg har en plan på måltidene, at jeg spiser før jeg blir så sulten at jeg tar hva som helst, at jeg tar fornuftige valg og at jeg ikke gir meg!!

Jeg tror vekten vår har noe i mot meg, for den kan virkelig ikke være riktig.
I dag viste den nesten 2 kg ned fra i går og det kan ikke være rett, så nå lurer jeg på om jeg skal kaste den på dør :P (jeg gikk på vekten 3 ganger på 3 forskjellige steder på badet, gjør alltid det da underlaget kan gjøre at den varierer på vekta merkelig nok)

1 kommentar:

  1. Hvis du har fliser eller belegg på badet vil jeg anbefale deg å bruke vekta der du har parkett/laminat eller lignende. Den er mest stabil på helt flatt underlag, hvis jeg veier på flisene kan den vise forskjellig fra plass til plass og gang til gang!

    SvarSlett

Ha en flott dag :)