fredag 4. juli 2014

Lavkarbo dietten dag 4 oppdatering.

Hei alle sammen.
Nok en ny dag og nå er det også helg, for mange betyr det fri men for meg er det nok jobbehelg, men det ser jeg egentlig positivt på..
Problemet eller retteresagt utfordringen med å være på jobb er maten, heldigvis har vi mulighet for å varme mat så jeg løste den utfordringen godt med å planlegge, så min lunch i morgen vil bli en salat jeg lager i kveld og tar med meg, og stekt biff..
Meny har jo tilbud denne uken på ytrefilet av storfe til 169 kroner, så da kjøpte jeg meg to store biffer som jeg skal ha til lunch denne helgen..

I går var jeg ute på en luftetur med de to fine værene vi har i nabolaget, eller de var på en luftetur og jeg fulgte de hjem igjen ;)
Takk og lov for at vi har blitt så gode venner at disse kommer frivillig til meg når jeg lokker, hvis ikke kunne det blitt spennende.
I fjor stakk de også av og da var de ikke like tamme kan du si, da brukte vi over en time på å bare få tak i de..

Men i går kom de frivillig og jeg fikk tak i halsbåndet til den ene og dradd den med meg, den andre fulgte fint etter oss og katten kom helt til slutt..
Jeg er så svak for dyr så slike ting som dette er egentlig bare koselig, jeg stortrives når dyr viser meg tillit og vil ha kos, men jeg må nok ha sett litt gal ut der jeg gikk og pratet.

- Komme da pinnekjøtt, så fin gutt du er..
- Du også får i kål, eller nei vi kaller deg fenalår vi det er mye lettere :P

Ja jeg har gitt de navn ser dere, hva passer vel bedre på en vær enn pinnekjøtt og fenalår?
Ingen av de kan jo noen gang bli denne type mat så det syns jeg passet bra..

I går var det egentlig en god matdag, nok en gang..

Jeg fikk i meg 102 gr fett.
28 gr karbohydrater og 1466 kcal..

Frokosten ble en lompe med stekt egg, bacon, salat og eggehakk.
Denne inneholdt 353 kcal og 8,5 karb.
Bilde: Frokost tid. Lompe,stekt bacon, omelett med purre,salat og eggehakk. #allalavkarbo #mat #lavkarbostyle #mett #nedivekt
Lunchen ble Stekt biff med salat og litt dressing..
Dette inneholdt 694 kcal (høyt kcal innhold da jeg tar alt smøret iløpet av dagen på et måltid fordi det blir lettere å regne) og 6,2 karb.

Middagen ble stekt kyllingfilet med salat og bernesaus.
Dette ble 350 kcal totalt..
Og 12 karb, høyt på karb innholdet da jeg unnet meg 3 ananas biter, paprika og litt mais, dette er ting som inneholder mye karb..
Bilde: Lunch. Biff med salat og sjy saus. #allalavkarbo #lavkarbostyle #lunch #mat #spam #prøveprosjekt

Det er så gøy å stå opp for tiden, for rett etter jeg står opp og ser meg i speilet så ser jeg virkelig hvor mye mindre kroppen min har blitt bare på denne uken.
Magen er mye fastere og det er tydelig at jeg har mistet mye vann.
Vekten går også nedover, eller litt opp og litt ned men i forhold til mandagen så er det mye nedover..
Jeg veier meg jo hver dag, noe som ikke er å anbefale da vekten kan svinge litt fra dag til dag, nå skal jeg ikke veie meg før til tirsdag (håper jeg) igjen så da får jeg et mer stabilt bilde av vekten..
Men i dag viste den at jeg har tatt av 2,4 kilo siden mandag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)