torsdag 10. juli 2014

Lavkarbo dietten, resultat og oppsummering.

Hei dere..
Det ble aldri noe innlegg om hva jeg hadde spist i helgen, for plutselig var det torsdag og uken har gått i et..
Jeg må bare si at jeg er så fornøyd med meg selv, denne dietten har gått så greit å gjennomføre, selv om jeg har sjesket på både sjokolade og kaker så har jeg klart å motstå..
Jeg har per dags dato gått ned 3 kilo siden sist mandag, på 10 dager med andre ord og kunne ikke vært mer fornøyd.
Bilde: Fredag betyr skalldyr her i huset i dag. Men på #allalavkarbo blir det ikke brød så da ble det krabbeklør i salat blad. Godt men savnet nok brødet litt  #lavkarbo #mat #prøveprosjekt #1dagog1ukeigjen
Krabbe uten loff var litt stusselig, men det funket greit med salat da :P

Nå er det bare to dager igjen, eller det blir for min del en og en halv dag igjen, for hvis jeg ikke skal gå på en skikkelig smell på festen på lørdag tror jeg nok det er bra at jeg får i meg litt mer mat på fredagen, så da har jeg bestemt meg for taco :D

Vi hadde noen pils (lite tuborg har bare 5 karb i seg forresten) til kampen i går og jeg kjente det godt etter halvannen kan man si, så da tror jeg nok at jeg må opp litt på karben før festen.

Matlysten har forsvunnet da, jeg har gått lei av egg, bacon, stekt kjøtt og salat og jeg gleder meg til å kunne spise litt mer normalt denne helgen.
Bilde: Frokosten servert i kompe ❤️#lavkarbostyle #allalavkarbo #mat #mett
Men jeg har klart meg uten noen store sprekker, den største sprekken og faktisk eneste sprekken var 5 nonstop, de havnet i munnen min før jeg i det hele tatt hadde husket på at jeg gikk på diett :P

Bortsett fra det så har jeg ligget på alt mellom 10 og 60 karb om dagen, alt kommer an på hva jeg spiser til middag egentlig, for med en mann som ikke er lavkarbo så må jeg tilpasse det så godt jeg kan, her om dagen ble det lapskaus, men selv med poteter var det ikke så galt.

------------------------------------------------------------
Nok diett prat nå :P
I morgen skal jeg til FRISØREN!! fy som jeg gleder meg..
Jeg skal bare stusse bort det som er slitt, og ta en skikkelig hårkur hos frisøren, denne skal vist nok være veldig konsentrert og gi slitt hår mye fukt og pleie, noe som høres veldig bra ut for min del :)

Så er det jobb på lørdagen før det er klart for tidenes sommerfest, nå ser det ut som vi blir 25 +++ stykker så det kommer til å bli kjempe bra.

Ellers så er det ikke så mye nytt, eller jo, jeg har fått jobb til våren igjen med å være avløser under lammingen :D
Kan tro jeg gleder meg da...

Jeg legger ut før og etter bilde av meg i kjolen til uken :) Ser selv resultat så det er det viktigste :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)