onsdag 2. juli 2014

Lavkarbodietten dag 2..

Hei alle sammen.
Nettet streiket i går så da ble det ikke noen oppdatering på dagen dessverre, men frykt ikke for her kommer oppdateringen på maten i går.

Det ble litt flere karb enn planlagt fordi vi hadde vårruller til middag.
Men vårruller er ikke det værste jeg kunne stappe i meg når jeg bare gjorde noen endringer.
Så jeg gikk fra 4-5 til 3, hadde en stor salat ved siden av også brukte jeg mindre mengde sweet chilli saus.

Jeg hadde også 50 gr druer, men det legger jeg på hylla frem til jeg er ferdig med dietten for når jeg slo det inn på appen min fikk jeg sjokk!
Hele 6,9 gr karb på de små 50 grama, og det tilsvarte 7 druer...

Her kommer hvertfall en oppdatering for dere (og meg selv).

Frokost:
Stekt ytrefilet av svin med isbergsalat, agurk og rømme dressing og et stekt egg ved siden av.
288 kcal og 1,8 gr karb.

Lunch:
50 gr røde druer og 60 gr mager vaniljekesam.
76 kcal og 11, 4 gr karb.
Med andre ord ingen kesam eller druer resten av dietten..

Middag:
3 vårruller 446 kcal og 37,6 gr karb.
Med andre ord ganske høyt på karb innholdet men det kommer av rispapiret og dressingen, men fy så godt det var!!

Kveldsmat:
50 gr ytrefilet av svin.
Salat med isberg, rødløk og rømmedressing 3 karb og 89 kcal.
Bilde: Kveldamaten i går. Svinekjøtt og salat.  namnam
Totalt ble dette 64 gr karb (8 for mye i forhold til hva jeg ønsker som MAX)
34 gr protein, ALT for lite og det er sikkert derfor jeg hadde ekstra sug for sjokolade i går.
952 kcal +/- 50 tenker jeg, var ikke alt jeg fikk ført inn i riktig mengde så jeg måtte slumpe litt :)

Alt i alt syns jeg det var en grei dag, jeg hadde ingen store sprekker og jeg gikk ikke alt for mye over.

Idag har jeg fått handlet inn en hel masse godt slik at jeg er litt mer forberedt for de neste 10 dagene, for det å starte på en diett før du har handlet inn har ikke vært lett, men jeg har da klart det også..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)