torsdag 3. juli 2014

Dag 3 på lavkarbo.

Hei alle sammen.
Her kommer en liten oppsummering på maten i går..

I går var en veldig god dag på alle måter, jeg følte maten gikk veldig bra og jeg ble ikke sjesken, kanskje det har noe med at jeg var på butikken og handlet litt flere alternativer..

Frokost:
Stekt egg med salat.

162 kcal og 1 karb.

Lunch:
Ingers lavkarbo brød 1 skive med 50 gr bacon og rucola salat.

522 kcal og 7,5 karb.

(grunnen til høyt kcal innhold er at jeg la alt smøret jeg har brukt denne dagen inn i frokosten for å gjøre det lettere på appen..)

Middag:
Jeg må bare si at middagen var helt ubeskrivelig god altså, meny har tilbud på ytrefilet av svin så det ble pepperbiff med fjorland bernesaus og en deilig salat med alt mulig godt i..

476 kcal og ca 9 karb..
En halv boks fjorland bernesaus inneholder ca 8 karb så dette unnet jeg meg skikkelig..

Kveldsmat:
Her gikk jeg på en liten sprekk men den ødela heldigvis ikke så mye for meg..

En lompe.
150 gr jordbær og 1/2 kinderegg..

128 kcal og 21 karb.

Til sammen ble dette 38,5 karb og 1284 kcal..

Bilde: Frokost tid ❤️ #frokost #allalavkarbo
Frokosten fra første dagen.

Bilde: Kveldamaten i går. Svinekjøtt og salat.  namnam
Kveldsmat fra andre dagen.

Bilde: Glemte å ta bilde av middagen så Tor Erik tegnet etter minne  det ble pepperbiff med masse god salat på meg og båtpoteter med biff og salat til min kjære. #glemteåtabilde #biff #allalavkarbo #dag3 #mett
Middagen fra i går :P
Glemte helt å ta bilde av den så da måtte tor erik tegne den for meg :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)