tirsdag 29. april 2014

Dagen min..

God kveld :)
Idag har det gått i hundre og ørten føler jeg..
Akkurat nå står tomatsausen på komfyren og koker, der håper jeg den hvertfall kan få stå en time selv om jeg helst skulle sett at den fikk kokt mange gode timer.
For i morgen blir det lasagne her i hus, og her er det veldig sjeldent vi har toro "1.2.3" lasagne, her blir det som oftest laget tomatsaus og ostesaus fra bunnen av, og det tar gjerne tid..
Men med at jeg lager tomatsausen i kveld så sparer vi litt tid etter jobb og skole i morgen, så da er det mulig å gjennomføre :)
Bilde: På jobb i sola.
Det er deilig med en jobb der vi skal være tilstede og sammen med brukerene, for når de vil sitte ute må vi sitte ute :D 

Idag startet dagen min 05.20, da var det opp og hopp til soloppgang, pakke nisten min og lufte hunden før jeg heiv meg på bussen for å dra på jobb.
Bussen har startet å kjøre en annen vei så det blir 10 eller 20 minutter å spasere til jobb, det kommer an på hvilken vei jeg velger, i dag hadde jeg litt god tid så da tok jeg den lange veien for å få litt "trening" også før dagen startet..
Den lange veien går gjennom kirkegården, så det er ro, fred og natur som er stikkordet på den turen..
Deilig måte å starte dagen på syns jeg..

Etter jobb var det å hive seg på bussen for å dra hjem, jeg hadde huset for meg selv frem til 19 i kveld, men istede for å slappe av slik jeg hadde tenkt ble det til at jeg måtte gå over å vanne alle plantene ute, luke litt, lufte hund, også kom ungene hjem igjen, da var det bading, nistesmøring også kveldsmat..
Nå er ungene i seng og jeg skal innta middag/kveldsmat og se en episode lost med min kjære..

Bilde: Vår
Kirsebær treet vårt er i full blomst, som mye annet i hagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)