mandag 28. april 2014

Hage, jobb og bilkjøring..

Lenge siden nå, igjen..
Dagene går til hagearbeid, bilkjøring og jobb.
Lappen kommer nærmere nå og angsten stiger i takt med det, for hver dag jeg er nærmere målet om å få billappen blir angsten litt sterkere, og det skremmer meg, for hva om jeg ikke klarer det pga angsten?

Hagen begynner å bli kjempe fin nå, det har vært mange timer for å komme så langt jeg har kommet, mye svette og en del banning, men jeg går mot en sommer som skal blomstre, og en hage jeg kan være stolt av <3

Jobben går veldig bra, stor trives og venter på svar ang sommerjobb.
Krysser fingrene for at både jobb og lappen skal være i boks i sommer og at jeg endelig kan si meg ferdig med NAV..

Ellers er det fantastisk vær her nede, så hus får være hus og friluft blir prioritert, hage, terrasse og planlegging av neste vår i hagen..

Bilde: Kosebeddet er ferdig her skal jeg nyte mange vårdagen i sola med en bok
Bilde: #Paller+ #solvegg= #koseplass. Enn så lenge hvertfall
Bilde: Vi har hatt en aktiv krabat i hagen ser det ut som <3 Naturens egen kunst..

4 kommentarer:

  1. Lykke til med oppkjøringen! Det kommer til å gå bra! Jeg sov ikke, spiste ikke og var skikkelig skikkelig dårlig før jeg skulle ha oppkjøring. Men et tips er å ha kjøretime RETT før oppkjøringen (Dette er veldig vanlig) for da får man kjørt en times tid og roa nervene litt med kjørelærer før man skal kjøre med sensor. Det var gull verdt for meg i alle fall! :)

    PS: Så fint dere har fått det! Nyt finværet og hverandre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen, jeg jeg håper virkelig jeg klarer å bestå, det hadde gjort hverdagen tusen ganger lettere hvertfall :)

      Slett
  2. Har du hatt oppkjøring enda, eller nærmer det seg? krysser fingrene for deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei har ikke fått lappen enda, strøk på oppkjøringen men håper jeg står neste gang :)
      Stresset tok litt overhånd dessverre :(

      Slett

Ha en flott dag :)