lørdag 15. juni 2013

Sykdom, husrydding og ferie.

God kveld alle sammen.
I kveld er ungene sammen med tanten og bestemora si på campingen, der skal de overnatte til i morgen.
Vi har holdt på med pappa sitt hus siden klokken 10:30 i dag, og det har blitt bært ut mye søppel og to lass har blitt kjørt bort.
Det er fortsatt masse igjen, og så leie som vi er nå ser dette dårlig ut.
Men det er bare frem til onsdagen så er det ferie på oss, da legger vi alt med flytting og søppel på is og skal kose oss :)

I år skal vi til danmak og legoland med ungene, samt kongeparken.
Tror nesten jeg gleder meg like mye som ungene hehe.
Ellers blir det to uker sammenhengende med barna og to uker uten, kjenner jeg meg/oss rett savner vi de etter en halv uke :/

Nå skal jeg se ferdig kampen også er det nesten i seng.
Vi er mildt sagt utslitte.
Med tanke på at jeg lå rett ut i starten av uken med forkjølelse er det litt forståelig at jeg er sliten, og min kjære sliter fortsatt med beinet, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg lar han holde på slik han gjør om dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)