onsdag 26. juni 2013

Endelig ferie.

I går hadde jeg min aller siste dag på feel butikken, jeg har nå vært der i 3 mnd og i august er jeg klar for nye utfordringer.
Men frem til da skal jeg ha ferie med mann og barn :)
Jeg har virkelig hatt stor nytte av denne utplasseringen, selvtilliten min har økt, jeg har fått så utrolig mange nye erfaringer og jeg har lært at jeg er flink til god kundebehandling.
Jeg har også lært mye om interiør og fargesammensetninger mens jeg har vært der.
Ikke minst har de andre jentene som jobber der tatt meg i mot med åpene armer og gjort det hele så utrolig mye lettere for meg.

Men nå er det ferie, og denne uken har vi ferie med ungene.
Man skulle ikke tro at vi hadde to (pluss lillesøster) barn i hus når vi våknet av oss selv halv 10 i dag, men så har jeg jo sagt mange ganger før at vi er heldige med barna :)
Lillesøster har overnattet her i natt, så jentene holdt på til klokken nesten var 11 i går kveld, Markus var litt tiligere i seng, og til tross for at han var alene oppe i dag morges lot han oss sove :)

Nå er det en og en halv uke til Tyrkia turen vår og jeg gleder meg så utrolig.
Den siste uken har jeg prøvd å være veldig bevist på maten igjen, og det viste seg på vekten i dag, 0,8 kilo ned.
Ikke så alt for mye men så lenge det går ned er jeg veldig fornøyd, det var også 2 cm på midjen som var borte så da smiler jeg godt :)

Nå er Tor Erik og Markus ute å sykler i regnet, jentene sitter oppe og jeg ser endelig mitt snitt til å blogge litt for dere igjen.
Denne sommeren har vi så mange ferie planer, både for oss selv og ungene.
Det blir tur til danmark og legoland med barna, kongeparken med barna og sikkert en del småturer til dyreparken og slike ting.
Vi skal jo til Tyrkia også blir det vel kanskje noen små turer på oss også :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)