fredag 21. juni 2013

Snart Tyrkia tur igjen.

Snart reiser vi til Tyrkia igjen.
Nesten et år etter vi var der sist skal vi tilbake, denne gangen blir det ca 900 meter fra der vi var sist og med all inkluciv.
På denne måten får vi utforsket litt mer av Side samtidig som det er ganske nærme alt vi kjenner fra vi var der sist, slik at vi kan gå tilbake til de stedene vi trivdes best på.

For selv om vi har all inkluciv kommer vi til å spise ute også, men vi sparer penger på frokost, lunch og drikke, noe som gjør at turen blir billigere enn i fjor.

Jeg trenger vel ikke si at jeg gleder meg?
Eneste jeg ikke ser frem til er å sitte på flyet i så mange timer, for fly er rett og slett utrolig kjedelig.
Men med verdens beste mann ved min side går det nok veldig bra i år også.
Dette blir jo 3. turen til syden land for oss på et år, mye for noen men vel fortjent for oss.

Vi har jo hatt mye dette året, med alt som har vært.
Pappa som har blitt mye dårligere og derfor har vært inn og ut av sykehuset omtrent hver uke de siste mnd, et hus som måtte tømmes for søppel og skrot, samtidig som vi blir motarbeidet i det vi gjør fordi pappa er så pass dement at han ikke husker at vi har fått lov av han.
Det har også vært en del andre ting på det personlige planet som jeg ikke ønsker å gå ut med på bloggen, som gjør at det skal bli godt med et avbrekk der vi bare er oss og kan slappe av.

Grunnen til at vi ikke tar med ungene ned nå er fordi det er så pass varmt der nede at det ikke hadde vært gøy for de, vi mener at barn ikke har godt av å være et sted med høy luft fuktighet i over 35 grader, vi ønsker også å sjekke ut hotellet som blir påstått å være et bra barne hotell, før vi drar ned med ungene igjen til våre.
Vi ønsker å reise et sted vi har vært før med barna,slik at vi vet mulighetene rundt området.
Derfor håper vi at dette hotellet faller i smak i og med at vi liker side så godt.









3 kommentarer:

  1. Hvilke hotell skal dere dra til?

    SvarSlett
    Svar
    1. vi skal til ozside mener jeg det heter :) litt inn i byen, ca 900 meter fra stranden og 1,8 km fra byen :)

      Slett
    2. http://www.tyrkiareiser.no/reiser/ozside-Hotel-5-73.html her er linken til hotellet vi skal på :D

      Slett

Ha en flott dag :)