fredag 21. juni 2013

Helse og blad.

Siden jeg gikk opp i vekt, og siden gikk ned i vekt har helse betydd mye for meg.
Det å få en sunn kropp som har det bra har stått i stor fokus, og det å ha en bra psyke er noe jeg har jobbet hardt for å få.
Nå det siste året, etter jeg gikk inn i en aktiv rolle som stemor til to har det betydd mer for meg med god helse, og bra energi (noe jeg mener kommer om man har bra helse).

Jeg har startet på spirulina som er en grønn alge, jeg tar d vitaminer, b vitaminer og prøver å spise grønnsaker til hvert måltid.
Jeg prøver å spise ren mat så langt det lar seg gjøre med barn i huset og jeg prøver å være aktiv hver dag.
Dette i samarbeid med nok søvn gjør at jeg har merket at energinivået mitt har gått opp.

Nå har jeg også begynt å lese i form, et blad for deg som liker å trene, et veldig bra og inspirerende blad så dan.
Jeg elsker å kunne sette meg ned med et bra blad når kvelden kommer eller jeg endelig har litt alene tid, jeg har den siste tiden begynt å abonnere på i form, og sjesker veldig på både tara smak bladet og det nye sitt shape up.
Det som er bra nå er at jeg har oppdaget bladpakken som er en nettside som har to blader i et abonnomang, du kan velge mellom flere pakker, choice pakkene kan du bestille 4 pakker med 2 blader i hvert for 159 kr mnd, da mottar du en av de to magasinene i hver pakke pr mnd, det vil si 4 blader i mnd.
Det er virkelig ingen ting å klare på prisen for, for jeg bruker glatt 200 kroner på en "god" mnd på blader.

Jeg har hvertfall funnet ut hvilkene blader jeg skal bestille, hvis du vil teste ut dette kan du gå inn på bladpakken.
Her er noen av bladpakkene.
TaraKamille
Lyd & BildeHjemme PC
TARA FriskShapeUp

De har blader for en hver smak, så det passer for både damer og menn.
Innlegget er sponset


http://minveifremover.blogspot.no/2013/06/helse-og-blad.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)