onsdag 18. juni 2014

Nå kan jeg bygge meg opp.

Våknet opp etter å ha sovet lenge i dag (hele to timer mer enn vanlig ;) ) og ble liggende å tenke litt..
Det er så deilig at det ikke er noen ting som stresser meg fremover nå, at jeg bare kan hente frem krefter og fylle på begeret igjen, for her er det helt skrapet akkurat nå...

De siste 5 ukene har det hendt så utrolig mye, det har vært masse stressmomenter rundt meg hele tiden og mange utfordringer.
Noe har vært avgjørende for hele fremtiden min og andre har vært avgjørende for om andre rundt meg vil ha det bra.

Jeg har hatt to oppkjøringer, tre tannlegetimer, flyttet ut av min far sin leilighet, vært på x antall møter med sykehjemmet min far bor på og hjelpeapparatet rundt han.
Det har vært jobbing inni mellom og øvelseskjøring, barna skal ha sitt og mannen skal ha sitt..
Jeg har virkelig ikke følt at jeg har strekt til på noen måte den siste tiden..
Bilde: Visdomstanna ute 󾮞󾮞 flinke meg 󾮞󾮞
I går skulle jeg gjennom et av mine største mareritt, trekking av visdomstann..
Men det gikk faktisk veldig bra selve trekkingen, selv om jeg lå å gråt i stolen fra jeg satt meg der til jeg var ferdig (jeg har ekstrem tannlege angst)..

Men nå er jeg ferdig med lappen, ferdig hos tannlegen for denne gang og pappa har det bra, nå kan jeg puste ut og senke skuldrene litt igjen.
Nå kan jeg bruke energien min på å få energien opp igjen..

Det er ikke noe godt når det er slik, når kroppen føles helt utmattet, når du ikke har lyst til å gjøre det du like best, når det ikke spiller noen rolle om huset flyter eller om du dusjet i dag eller for en uke siden.
Når du ikke klarer å fokusere på det rundt deg, gråten sitter løst og du ikke føler at du strekker til..
Jeg har følt det slik en gang før og det var rett før det smalt, rett før den verste perioden i livet mitt..
Derfor er det så viktig for meg å gjøre ting jeg liker og som gir meg energi, høre på kroppen min, slappe av, og føle meg elsket.
Nå skal jeg jobbe for å klatre opp før jeg faller for langt ned, nå skal jeg se lyst på livet og nyte sommeren.
Nå skal jeg finne tilbake til gode Silje som er inni her igjen..

Her om dagen mottok jeg noen produktprøver fra Nille, de har kommet med en ny hårserie som jeg fikk teste ut så iløpet av tiden som kommer vil jeg skrive noen ord om hele serien for dere..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)