fredag 13. juni 2014

JEG BESTO OPPKJØRINGEN.

Den siste uken har vært er mareritt uten like, angsten har ligget høyt hele tiden og nervene har vært over huden..
Matlysten og interessen for mat har heller ikke vært til stede..
Jeg skulle nemlig ha oppkjøring i dag, og det har slått meg helt ut...

Jeg møtte opp litt før timen og gikk gjennom alt det siste, var grise nervøs og på gråten helt fra starten av..
Sensor kom og jeg så at det var en dame, bra tenkte jeg for det vil jo gjøre ting litt lettere..
Hun satt seg inn, jeg sa at jeg var nervøs og hun fortalte at dette gikk bra.
Jeg måtte bare tenke at hun skulle vise meg noen plasser i nærområdet, og derfor følge hennes beskrivelser, ellers skulle jeg kjøre akkurat slik jeg pleier..

Jeg satt meg inn og kjørte i vei, alt gikk min vei syns jeg men var fortsatt ikke overbevist om at det ville gå bra..
Vel tilbake parkerer jeg bilen og hun skriver litt på arket, så spør hun hvordan jeg syns det gikk..
Jo jeg syns jo det gikk ganske bra, startet jeg å si.
Hun avbrøt meg å sa at vi ikke trengte å gå gjennom dette, for jeg hadde BESTÅTT med glans :D

Så endelig, i en alder av 24 har jeg fått lappen, nå kan jeg kjøre på jobb selv og møte venninner når det måtte passe meg, noe så befriende :D

Så nå skal jeg snart avsted å hente guttungen på skolen, han vet ingen ting om at jeg har tatt oppkjøring så dette blir spennende.

Tenk så langt jeg har kommet :D

1 kommentar:

Ha en flott dag :)