lørdag 12. oktober 2013

IKEA, jente kos og hjemme alene.

Torsdag og natt til Fredag var jeg hos min fantastiske venninne Helene, litt for min kjæres del og mye fordi jeg liker å tilbringe tid med henne.
Tor Erik har hatt nøyaktig to netter alene fra før jul til nå, eller egentlig en natt siden ungene var her den første natten.
Så han ønsket litt alene tid og hvem er jeg til å nekte han det? Jeg ber jo om det stadig vekk selv.
Så da ble det jente tid.

Det ble bytur med en felles venninne før vi dro hjem for å lage noe mat, noe som alltid tar tid når det er oss jenter som skal fikse det.
På kvelden kom Ann Helen innom for enda litt mer jente kjadder <3

I går gikk dagen til film og masse masse kjæreste kos, jeg savner kosen og gutten min så mye når jeg ikke er sammen med han<3
I dag ble det opp tidlig før turen gikk til IKEA.
Det var noen hyller til veggene, bokhylle til meg (endelig får bøkene mine komme ned i stua!) og noen skap til badet slik at vi jenter kan få litt mer orden (les meg) på sakene våres.

Jeg endte opp med masse masse lys, sånn at jeg kan holde "fyr" i peisen frem over, og ikke mindre enn to fine blomster.
Jeg er blitt avhengig av blomster rundt meg for tiden så da ble det litt nytt.
Baderoms matter, karafler som skal brukes som vaser og noen glass krukker til kjøkkenet ble også med hjem <3

Når vi kom hjem reiste min kjære med onkelen til hytta der de skal jobbe litt frem til i morgen, så jeg er alene hjemme frem til da, noe som er litt godt men også kjedelig..
Så etter han var reist gikk jeg like godt ut i hagen.

Jeg har en drøm om en fin hage, men vi har så utrolig stor hage at det tar tid, for det tar utrolig lang tid å spavenne alle bedene våre, luke ut ugress og beholde jorden, få luft inn i jorden osv.
Så i dag ble et halvt bed tatt og noen mørke tulipaner plantet, så håper jeg bare de holder ut vinteren og vil blomstre fint for meg til våren.
Før vinteren setter inn håper jeg å få tatt resten av bedet og rense opp i grønnsakshagen vår slik at dette er klart til våren..
Mye jobb men deilig å se resultater..

Nå er det tv titting, godterier og kos som står for tur..
Håper dere får en flott helg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)