fredag 10. januar 2014

Kvalitetstid med mamma.

God fredag alle sammen...

Denne helgen gleder jeg meg mye til, for i morgen skal jeg en tur til mamma`n min for litt kvalitetstid <3
Det blir en skikkelig jente/dame kveld med vin, kjadring og god mat..
Jeg gleder meg utrolig mye..

Jeg sitter jo mye hjemme når jeg ikke er på jobb, ikke har jeg overflod av venner (da jeg mener at de vennene man har skal man kunne ringe til hvis noe skjer, og man skal kunne finne på ting i edru tilstand) og de gode vennene jeg har har jo sitt på siden de også.
Når jeg heller ikke har lappen blir det litt hinder der også, så jeg gleder meg ufattelig mye til å få tatt lappen slik at jeg kan komme meg ut på kveldene også :)

Så det skal bli godt å komme ut litt, få et lite avbrekk fra hverdagens rutiner og ikke minst får jeg og min kjære litt alene tid på hver vår kant, han med ungene og jeg med mamma og andre flotte damer :)
Så nå står gulrotkaka i ovnen, den skal nemlig jeg ha med meg i morge <3 Beste kaka som finnes<3

Håper alle dere har det bra for tiden <3

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg så kommentaren din på bloggen neverlandapocalypse og jeg må si at du kom med en veldig støttende kommentar til den jenta! Jeg ber deg derfor med et sårbart hjerte, om du kunne ha vært så snill å kommentert noe støttende til en annen jente i nød også? Hun er en veldig god venninne av meg og jeg vil at så mange som mulig kan støtte henne så godt de kan! Det er så mange unge jenter og gutter der ute som trenger så mye oppmerksomhet som mulig! Så jeg ber deg med et sårbart hjerte, kan du være så snill å kommentere på denne jenta sin blogg? Bloggen hennes er http//fuga.blogg.no/ det hadde hun satt veldig stor pris på, det er jeg veldig sikker på!! Og gjerne del bloggen også! Det hjelper hvis fler er med på det. :)

    Takker på forhånd og ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Du må gjerne dele oppskriften på kaka :D

    SvarSlett

Ha en flott dag :)