fredag 3. januar 2014

Jeg gaper over for mye.

Da var vi inne i et nytt år og for mange betyr dette nye eller gamle forsetter.
Jeg har flere ganger her snakket om at jeg skal ned i vekt, og det pleier å funke noen uker før jeg faller ut igjen.
Grunnen til dette tror jeg er fordi jeg setter meg for store mål, ser på mat som ja og nei mat og at jeg rett og slett gaper over for mye.For 10 kg på 10 uker er for meg et for stort mål, jeg mister gnisten og får bare lyst på all maten jeg ikke kan spise.

Så i år har jeg endret litt på planen min, jeg skal ned i vekt, men jeg har som mål å veie 60 kg når desember kommer, på denne måten kan jeg ta det rolig, jeg trenger ikke å sjokk slanke meg og jeg skal slutte å se på mat som ja og nei mat.
Jeg skal se på mat der alt er lov men med måte.
Min kjære er også med i denne tralten og sammen skal vi klare det..

Idag har det gått veldig bra, NOKA til frokost, salat til lunch og svinefilet til middag.
Til kvelden når søt og salt suget kom ble det jordbær smoothie og en halv NOKA caramell bar, ja også to skiver til kveldsmat.

Bilde: Lunch: salat med pepper biff,mais, paprika, vårløk, agurk , isbergsalat og couscous ❤️
Lunch salat med couscous, pepperbiff, isberg, mais, paprika, agurk og vårløk <3

Bilde: Middag❤️ #svinefilet ,#asparges, #stekt #paprika og #gulrot med peppersaus. #middag
Svinefilet med litt ris, wok paprika, vårløk og gulrot og dampet asparges.

Jeg har også bestilt tannbleking i dag gjennom groupon merke stella white.
Jeg betalte ikke mer enn 179 kroner for 28 strips og er veldig spent på å teste ut dette :)

* Har du testet ut tannbleking? Fornøyd eller ikke fornøyd?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ha en flott dag :)